Marriott International va lansa o platformă multidimensională pentru a-și ridica standardele de curățenie și ospitalitate, pentru a face față noilor provocări de sănătate și siguranță ale actualului mediu pandemic.
Președintele și directorul executiv, Arne Sorenson, a explicat că, prin aceasta planificare „pentru viitorul apropiat în zonele de curățenie, igienă și distanță socială„, se dorește ca atunci când clienții „intră pe usa unuia dintre hotelurile noastre, să știe că angajamentul nostru cu sănătatea și siguranța lor este prioritatea noastră cea mai mare.
Este la fel de important pentru noi ca angajații noștri să fie conștienți de schimbările pe care le suferim pentru a contribui la protejarea sănătății lor în timp ce ne servesc oaspeții„.
Marriot a creat Consiliul de Curățenie Globală pentru a aborda realitățile impuse de coronavirus în unități și pentru a consolida eforturile companiei din acest domeniu.
Consiliul este prezidat de directorul său global de operațiuni, Ray Bennett, și va beneficia de informațiile și contribuțiile experților interni și externi, inclusiv lideri din toate disciplinele Marriott, precum curățenie, inginerie, siguranță alimentară, sănătatea muncii și bunăstarea angajatului.
- Tehnologia pentru combaterea răspândirii virusului (spray-urile electrostatice cu dezinfectanți pentru spitale pentru suprafețe mari pe care le va implementa în următoarele luni si testearea tehnologiei luminii ultraviolete pentru a dezinfecta cheile oaspeților).
- Modificări ale protocoalelor de curățenie (curățare mai minuțioasă cu dezinfectanți pentru spitale și cu o frecvență mai mare si de asemenea, șervețele de igienizare în fiecare cameră pentru uzul personal al oaspeților).
- Contact cu oaspeți (reorganizarea mobilierului din zonele comune , instalarea de pereți despărțitori la recepții).
- Siguranța alimentelor( auto-inspecții, audituri independente, modificarea practicilor de operare pentru room service și noi abordari pentru buffet-uri).